Arde grăsime de la pieptul inferior.

grasimea de pe pectorali

Grasime pectorali

Cum să îndepărtezi bronzul din mâini? Exercitarea este o parte necesară a vieții, astfel încât să puteți rămâne în formă și sănătos arde grăsime de la pieptul inferior tot parcursul.

Este necesar să vă dedicați cel puțin o oră pe zi exercițiilor fizice, astfel încât să nu suferiți de probleme precum letargie și așa mai departe. Exercitiile te pot ajuta, de asemenea, sa ai grija de inima ta, deoarece iti mentine corpul activ. Există mai multe moduri în care o persoană poate face exerciții, unele dintre ele implicând exerciții fizice sau directe, ceea ce vă implică să vă exercitați fizic corpul cu câteva exerciții active, iar celălalt mod este prin sport.

Acest articol va vorbi despre câteva exerciții fizice inferioare ale pieptului, care sunt foarte benefice pentru corpul tău și te vor ajuta să rămâi în formă și sănătos. Înainte de a începe acest articol, trebuie să înțelegem forma inferioară a pieptului pentru bărbați și femei.

Mituri comune

Pentru mulți oameni, pieptul inferior este o problemă mare, în efek samping arderea grăsimilor cea mai mare parte a grăsimii este depusă în această zonă și burtica începe să se dea jos. Atingerea etanșității la nivelul pieptului inferior este dificilă pentru bărbați, comparativ cu femeile, datorită structurii musculare fizice. În acest caz, se recomandă să amestecați combinația de exerciții pentru a arde excesul de grăsime și a tonifica mușchii din pieptul inferior.

Puteți încerca, de asemenea, să faceți un antrenament la piept inferior acasă, împreună cu aceste exerciții.

10 moduri ușoare în care poți scăpa de grăsimea de pe abdomenul inferior - clinched.net

Bench Press, Barbell Declinat: Barbellul declinat al presei de pe bancă este un mod foarte eficient de a-ți construi în mod eficient pieptul inferior și mușchii pectorali. Poate oferi un antrenament adecvat pentru a coborî mușchii pieptului și a-i readuce în formă. Cum se efectuează: Întindeți-vă sub barbell întindeți-vă confortabil mâinile pe barbell. Rețineți că distanța dintre fiecare mână trebuie să fie extremă, dar aderența pe barilă trebuie să fie puternică.

Barbellul tău ar trebui să atingă pieptul de fiecare dată când îl refuzi Faceți acest lucru timp de 20 de minute Rezultat: Tonifiat piept inferior 2.

Cauzele grăsimii abdominale

Bărgula îngustă îngustă declinată: Bariera de prindere îngustă declinată este similară cu primul exercițiu, cu singura diferență că mâinile trebuie să fie mai aproape una de alta pentru acest exercițiu. Acest lucru adaugă arde grăsime de la pieptul inferior încordare pe miezul pieptului, care este un mod perfect de a lucra acei mușchi pectorali. Cum se efectuează: Așezați-vă pe spate pe o scândură și țineți baraca cu palmele orientate în jos Bariera trebuie să fie mai aproape de lățimea umărului Coborâți încet brațele până când atinge centrul pieptului Reveniți la poziția inițială în timp ce expirați Faceți acest lucru timp de 15 minute Rezultat: Mușchii fermi în pieptul inferior 3.

  • Este o pungă grea bună pentru pierderea în greutate
  • Cum poti Scapa de Aripioare si de Grasimea de pe Solduri
  • Ce exerciții pot îndepărta grăsimea din abdomen și părți Arderea grasimilor corpului inferior.

Barele de presare a băncii cu prindere manuală: Mânerul subțire este un exercițiu care trebuie făcut doar atunci când puteți efectua cu ușurință primele două exerciții. În acest exercițiu, trebuie să puneți mâinile într-o modă de palmier și presă de bancă pentru a adăuga mai multă greutate mușchilor dvs.

Este un exercițiu dificil, astfel încât mișcarea trebuie mai întâi înțeleasă înainte de efectuarea oricărui exercițiu.

arde grăsime de la pieptul inferior

Cum se efectuează: Întindeți-vă pe spate pe o bancă plată Poziționează o bară la o înălțime adecvată și așezați-vă mâinile la o lățime a umărului Asigurați-vă că pieptul inferior este așezat plat pe bancă Apăsați lent bariera arde grăsime de la pieptul inferior sus și asigurați-vă că tensiunea este pe piept Reveniți la poziția inițială Faceți acest lucru timp de 5 minute Rezultat: fermitate și tonuri ale musculaturii toracice inferioare Vezi mai multe: Exerciții inferioare ale spatelui pentru bărbați 4.

Barele de presare a băncii cu prindere largă declinată: Acest lucru este foarte asemănător cu primul exercițiu, dar necesită să vă lărgiți în continuare strânsoarea pe barbell. Este un exercițiu foarte adept pentru a arde grăsime de la pieptul inferior și mai mult presiunea asupra mușchilor toracici inferiori, după ce ați stăpânit și ați găsit presă de pe bancă declinată, un exercitiu ușor.

Cum se efectuează: Întindeți-vă pe bancă într-o poziție de declin Țineți un biliard cu mâinile bine așezate pe el Apăsați încet barbellul pentru a crea tensiune pe piept Faceți acest lucru timp de 5 minute Rezultate: Amplasat muschii toracici inferiori 5.

Barele de presare a băncii cu prindere manuală: Acesta este un exercițiu mai portabil al pieptului inferior, care necesită o rezistență excelentă a antebrațului și o prindere superioară, de aceea este necesar să lucrați și pe acești mușchi pe parcursul ședințelor de antrenament.

Dieta ce te Scapa de Aripioare

Ganterele pot fi greutatea la alegere, dar acesta este un exercițiu avansat de piept inferior, așa că înțelegeți mișcarea corect înainte de a încerca ceva. Cum se efectuează: Întindeți-vă pe spate și poziționați-vă corpul într-o poziție declinată Asigurați-vă că osul cozii nu atinge banca Prinde ganterele cu mâinile îndreptate unul spre celălalt Întindeți-vă brațele larg Aduceți-le înapoi la poziția inițială Faceți acest lucru timp de 5 minute Rezultat: Regiunea torsului în formă fermă 6.

arde grăsime de la pieptul inferior

Împingeți înclinat: Push-urile au fost întotdeauna un exercițiu popular pentru întregul corp și cu pieptul inferior face din nou minuni. Pe un bord înclinat în sus, efectuați trei seturi de push-up-uri cu mâinile strâns înfipt în corp. Cum se efectuează: Așezați-vă brațele pe bancă la 1 metri unul de celălalt Aplecați-vă pe bancă cu picioarele împreună Echilibrul degetelor de la picioare Împingeți încet corpul spre bancă Reveniți la poziția inițială Faceți acest lucru timp de minute Rezultat: Acest lucru ajută la încordarea mușchilor pectorali.

arde grăsime de la pieptul inferior

Fluture declinat cu gantere: Efectuarea fluturelui declinat cu gantere este, de asemenea, un alt mod prin care îți poți exercita mușchii pieptului inferior. Faceți acest lucru este un spațiu de trei seturi pentru rezultate eficiente.

Cum se efectuează: Întindeți-vă pe spate și poziționați-vă corpul într-o poziție declinată, cu capul aproape de sol Asigurați-vă că picioarele dvs.

Cum să pierdeți greutatea în partea superioară a corpului - Cereale

Băncuța de depunere a bărbiei: Folosirea unei banchete de bărbie pentru a efectua scufundările de bărbie este, de asemenea, o modalitate perfectă de a viza eficient acei mușchi ai pieptului inferior. Străbește mușchii în mod eficient și funcționează mai bine decât înghițirea normală a bărbiei. Cum se efectuează: Puneți brațele pe o bară cu șurub, la o înălțime adecvată de la sol Înclinați-vă înainte cu picioarele depărtate și picioarele echilibrate pe degetele de la picioare Arde grăsime de la pieptul inferior încet corpul în jos Reveniți la poziția inițială Faceți acest lucru timp de minute Rezultat: înfipt în mușchii pieptului inferior 9.

Presă de bancă declinată cu greutăți gratuite: Foarte asemănător cu presă de bancă refuzată cu gantere cu acest exercițiu, aveți libertatea de a alterna între gantere sau barbell cu greutățile la alegere.

Exercitii pentru a Scapa de Aripioare

Cum se efectuează: Întinde-te pe o bancă plată cu picioarele care ating solul Prinde ganterele cu mâinile îndreptate unul spre celălalt Întindeți-vă brațele larg Aduceți-le înapoi la poziția inițială Faceți acest lucru timp de 5 minute Rezultat: Mușchii plate în zona toracică inferioară Vezi mai multe: Exercitii distractive Aceste exerciții trebuie întotdeauna efectuate sub supravegherea unei instrucțiuni de gimnastică antrenate.

Unele dintre ele sunt extrem de greu de efectuat ca o presă de bancă declinată, ceea ce poate provoca tensiune severă în articulațiile tale.

arde grăsime de la pieptul inferior

Dacă nu sunt efectuate cu precauție, aceste exerciții pot duce la tulpini, lacrimi ale ligamentului și, în cazuri extreme, și fracturi. De asemenea, este important să evitați aceste posturi dacă întâmpinați un disconfort și efectuați-le doar dacă corpul dvs.

Ațiputeafiinteresat