Pierde grăsimea de burtă în somnul tău

pierde grăsimea de burtă în somnul tău

Mit: Dieta slabă și inactivitatea sunt singurii care contribuie la grăsimea de pe burtă Există o mulțime de scheme de ajustare rapidă care promit să scape de acea greutate plictisitoare din mijlocul tău.

Sună grozav în teorie - abs de la spălătorie în șase săptămâni? Da, vă rog - dar se bazează adesea pe mituri despre grăsimea de pe burtă, care pur și simplu nu sunt adevărate. Aici, clarificăm confuzia pentru a vă ajuta să înțelegeți mai bine dușmanul cu care vă confruntați - și cum pierde grăsimea de burtă în somnul tău scăpați definitiv de el.

Mitul: Este la fel ca orice alt tip de grăsime corporală De fapt, este mult mai periculos. Are chiar și propriul său nume: grăsime viscerală față de grăsimea subcutanată, care este grăsimea care poate fi găsită în altă parte a corpului.

Meniu cont utilizator

Se găsește între organele interne și a fost legată de tot felul de probleme de sănătate, inclusiv rezistența la insulină și diabetul de tip 2, bolile cardiovasculare și cancerul de sân la femei, potrivit Harvard Health Publishing. Este, de asemenea, conectat la cancerul colorectal, apneea de somn, hipertensiunea arterială și moartea prematură, conform Clinicii Mayo.

Comentează Grăsimea din zona abdomenului este o problemă des întâlnită atât la bărbați, cât și la femei. Această problemă cauzează nesiguranțe din punct de vedere estetic și poate duce la scăderea încrederii și stimei de sine, pe lângă apariția a numeroase probleme de sănătate. Factorii care pot cauza această problemă sunt vârsta, dieta precară plină de zaharuri și alimente procesate, lipsa somnului și stresul. Pentru a combate grăsimea din zona abdominală trebuie să identifici cauza.

Deci, de unde știi dacă grăsimea ta din burtă se află în zona de pericol? Măsurați în jurul stomacului, chiar deasupra osului șoldului. Potrivit Clinicii Mayo, o talie mai mare de 40 inci pentru bărbați și 35 inci pentru femei este un semn al grăsimii nesănătoase din burtă. Lectură conexă Cele 4 cele mai bune moduri de a măsura grăsimea abdominală - și un instrument de evitat 2. Mitul: Exercițiile abdominale vizează grăsimea din burtă Nu ar fi grozav dacă eliminarea a de abdomene pe zi garantează stomacul plat?

cel mai bun stack de pierdere a grăsimilor sarm îmi urăsc pierderea în greutate corporală

Din păcate, nu așa funcționează. Dar tu poate sa antrenează-te activ și dezvoltă-ți mușchii abdominali, astfel încât, pe măsură ce nivelul global de grăsime scade, tonusul tău muscular să devină mai vizibil ", spune el. Așadar, dedicarea timpului de gimnastică exercițiilor de bază nu este o risipă. Cu siguranță vă va strânge mușchii abdominali și slimming jawline va consolida mijlocul - dar va trebui să vă reduceți grăsimea în general pentru ca aceste rezultate să devină vizibile.

Mitul: Cardio este cel mai bun mod de a pierde grăsimea din burtă Deoarece crunch-urile nu vor face treaba, este cardio cea mai bună abordare? Un fel - asigurați-vă că încorporați intervale față de cardio la starea de echilibru, cum ar fi jogging sau ciclism într-un ritm constant. S-a dovedit că acest tip de antrenamente HIIT antrenament pe intervale de intensitate ridicată reduc acea grăsime încăpățânată din secțiunea medie.

În plus, se pare că afectează în mod specific grăsimea abdominală.

ABDOMEN - Scapa De Grasime In 14 Zile - Antrenament Pentru Abdomen Acasa

Un studiu publicat în Procedurile clinicii Mayo în septembrie a comparat efectele a 30 până la 60 de secunde de exerciții de intensitate ridicată urmate de unu până la cinci minute la o intensitate scăzută, pentru un total de patru până la opt intervale și antrenament continuu de intensitate moderată asupra procentului de grăsime corporală și a grăsimii din burtă procentual, printre alți markeri.

Cercetătorii au descoperit că grupul HIIT a pierdut mai multe grăsimi abdominale și mai multe grăsimi corporale. Câtă grăsime corporală aveți? Dar nu vrei să te transformi doar într-o mașină HIIT - ar trebui să urmărești să încorporezi și antrenament de rezistență, pentru a-ți construi puterea și, la rândul tău, pentru a-ți stimula metabolismul.

1. Mitul: Este la fel ca orice alt tip de grăsime corporală

Lectură conexă Acest antrenament HIIT la domiciliu de 20 de minute ajută la explozia grăsimii din burtă 4. Considerați-le clickbait. Dar există câteva linii directoare privind alimentația sănătoasă care ar putea ajuta.

găluște pierderea în greutate pierdere în greutate tv turnare

Dieta mediteraneană - care prioritizează consumul de fructe, legume, cereale integrale și grăsimi sănătoase - s-a dovedit că reduce grăsimea din burtă mai eficient decât o dietă cu conținut scăzut de grăsimi, potrivit unui studiu publicat în august în Jurnalul de Hepatologie.

Sunteți gata să adoptați o dietă mediteraneană? Începeți cu acest plan de masă de șapte zile.

EDA MAGAZINE

Alimentele bogate în fibre cum ar fi fructele, ovăzul, nucile și cerealele integrale s-au dovedit în special că scad nivelul de grăsime viscerală, potrivit unui studiu publicat în aprilie în Jurnalul American de Nutriție Pierde grăsimea de burtă în somnul tău. Pe de altă parte, există cu siguranță alimente de evitat dacă doriți să vă subțiați. Scauzzo spune să aveți grijă de alimentele procesate sau alimentele cu zaharuri procesate adăugate, deoarece acestea pot crește grăsimea din burtă.

Știați că păstrarea unui jurnal alimentar este una dintre cele mai eficiente modalități de gestionare a greutății?

Descărcați aplicația MyPlate pentru a urmări cu pierde grăsimea de burtă în somnul tău caloriile, a vă concentra și a vă atinge obiectivele! Mitul: Formatorii de talie sunt o modalitate eficientă de a scăpa de grăsimea de pe burtă În ciuda a ceea ce mulți celebri și influențatori ai rețelelor de socializare v-ar dori să credeți, purtarea unui antrenor de talie - sau o îmbrăcăminte constrângătoare concepută pentru a vă transforma mijlocul într-o formă de clepsidră - nu este o idee bună.

Nu, mulțumesc. De asemenea, pot avea efecte secundare mai grave, cum ar fi împingerea organelor în poziții nenaturale, fracturarea coastelor și microgynon 30 ed pierdere în greutate corpului de oxigen. Și, deși este posibil să reușiți să obțineți acea formă de clepsidră în timp ce pierde grăsimea de burtă în somnul tău de talie este pornit, nu există nicio modalitate de ao menține pentru totdeauna.

Când îl scoateți, corpul dvs.

20 de moduri de a-ți pierde grăsimea din burtă când ești mai mare - Mâncat Sănătos

Mit: Dieta slabă și inactivitatea sunt singurii care contribuie la grăsimea de pe burtă Dieta și exercițiile fizice sunt cu siguranță două piese ale puzzle-ului, dar nu sunt singurii factori. Alte patru includ: Dormi: Obținerea suficientă a ochilor închiși vă poate ajuta să faceți alegeri alimentare mai bune în timpul zilei.

Varsta si mostenirea genetica pot contribui la acumularea grasimii la nivelul burtii Greutatea este determinata in mare masura de modul in care echilibrezi caloriile pe care le consumi cu energia pe care o arzi. Daca mananci prea mult si faci prea putina miscare, cel mai probabil vei lua in greutate, acumuland inclusiv mai multa grasime in jurul abdomenului. Varsta si mostenirea genetica sunt doi factori de risc pe care nu-i putem modifica. Cu toate acestea, un raport echilibrat intre caloriile consumate si grasimile arse ajuta la prevenirea cresterii in greutate, in ciuda varstei si mostenirii genetice. Procesul de imbatranire joaca un rol important in acumularea grasimii abdominale.

Potrivit Fundației Naționale a Somnului, lipsa somnului poate duce la supraalimentare, deoarece nivelurile hormonului stimulator al poftei de mâncare cresc grelina și nivelurile hormonului care suprimă pofta de mâncare leptina scad atunci când nu sunteți bine odihnit. În plus, un studiu publicat în mai în Obezitatea descoperit că dormit între șapte și opt ore în fiecare zi a dus la creșteri mai scăzute de grăsime viscerală decât a dormi mai mult sau mai puțin timp.

Lectură conexă 10 obiceiuri care îți strică somnul și cum să le rezolvi Genetica: Genele tale joacă un rol în locul în care depozitezi grăsimi, potrivit Clinicii Mayo, astfel încât s-ar putea să fii mai predispus la adăugarea de căptușeală la talie.

SECRETUL pentru a scăpa de GRĂSIMEA de pe abdomen în doar 3 zile – EDA MAGAZINE

Stres: Când ești stresat, corpul tău pompează mai mult din hormonul cortizol. Aceasta este o problemă, deoarece nivelurile ridicate de cortizol pot duce la mai multe grăsimi în secțiunea medie, potrivit Institutului American de Stres. Lectură conexă 8 moduri de a bate grăsimea abdominală indusă de stres Vârstă: Masa musculară scade în mod natural în timp, iar nivelurile de grăsime cresc.

te grama slăbiciune adderall ajută la arderea grăsimilor

Potrivit Clinicii Mayo, femeile mai în vârstă pot observa mai mult grăsime abdominală ca urmare a scăderii producției de estrogen. Lectură conexă Ghidul fără sens pentru a pierde în greutate atunci când ești o femeie de peste 50 de ani Publicații.

Ațiputeafiinteresat