Provocarea de pierdere a grăsimilor de 30 de zile

provocarea de pierdere a grăsimilor de 30 de zile

Provocarea arzătorului de grăsime de 30 de zile pentru a-ți sparge obiectivele de slăbire

Provocarea arzătorului de grăsime de 30 de zile pentru a-ți sparge obiectivele de slăbire Provocare de fitness de 30 de zile Arderea grăsimilor. Să fim realiști, nu este ușor și necesită mult timp și efort.

De ce alegi? Pierderea în greutate 30 de zile provocare Sigur și sigur pierderea în greutate provocare de 30 de zile Magazin online Arăt ca o marcă sigură și sigură pentru pierderea în greutate 30 de zile provocare reclama numelui magazinului online. Așezat pe un scaun lângă masa acoperită de piept, lângă bar, este bine să te uiți la TV din acest unghi. După ce a terminat, a dat din cap către doctorul Chen. Chen a continuat The Gordons a vrut să mute genetic virusul Ebola, astfel încât injecțiile să nu poată pierde rapid în greutate să provoace boli, ci au provocat în schimb un răspuns imun la animal.

Adesea, oamenii renunță la jumătatea efortului, deoarece fie își stabilesc obiective nerealiste, fie pur și simplu le lipsește motivația.

Făgăduințele nerealiste și termenele încețoșate nu fac decât să aducă combustibil focului îndoielilor lor, ceea ce duce la renunțarea persoană la persoană a tot ceea ce făceau pentru a-și atinge obiectivul și a reveni la vechea lor rutină care a fost chiar motivul existenței excesul de grăsime în primul rând.

Dar dacă ar exista o provocare de 30 de zile pentru arzătorul de grăsime, care nu numai că te-ar ajuta să topesti acel exces de grăsime încăpățânat, ci și să promovezi puterea și sănătatea îmbunătățită și totul într-un interval de timp stabilit?

Nouă provocare de 30 de zile - pierderea în greutate

Această provocare de fitness de 30 de zile este exact asta. Vă oferă rezultate grele și rapide, observând că sunteți stăpânul propriei vieți și a propriului corp și că orice ajungeți depinde exclusiv de voi.

Folosind sfaturile nutriționale pe care le puteți găsi în acest articol, puteți pierde în mod durabil o cantitate rezonabilă de greutate urmând atât planul de antrenament pentru arzătorul de grăsime de 30 de zile, cât și crearea unui plan sănătos de masă de 30 de zile pentru pierderea în greutate.

Dacă interesul dvs.

30 de zile stomac provocare grăsime pierderea în greutate Semillas Silvestres

Provocarea de 30 de zile a arzatoare de grăsime cort rx de grăsime Provocarea arzătorului de grăsime de 30 de zile constă din două părți - un antrenament de 30 de zile pentru arzătorul de grăsime și recomandările nutriționale de utilizat în tandem.

Vă veți putea atinge obiectivul numai dacă veți încorpora ambele aceste aspecte în rutina voastră.

Antrenamentul pentru arderea grăsimilor de 30 de zile nu consumă foarte mult timp, deoarece fiecare sesiune nu durează mai mult de 10 până la 20 de minute pe zi.

Veți efectua două seturi de exerciții în fiecare zi, timp de 7 zile și apoi repetați ciclul săptămânal, adăugând treptat un anumit număr de repetări. Puteți găsi instrucțiuni detaliate despre cum să efectuați toate exercițiile implicate în provocare, precum și planul de provocare pentru arzătorul de grăsime de 30 de zile în sine, mai jos. Shutterstock Burpee Burpeele sunt unul dintre cele mai bune exerciții de ardere a grăsimilor pe care le puteți face, care implică aproape toate grupurile de mușchi.

provocarea de pierdere a grăsimilor de 30 de zile pierdere în greutate santa fe nm

Această provocare implică clasicul burpee. Pentru a provocarea de pierdere a grăsimilor de 30 de zile acest exercițiu, efectuați următoarele 3 : Ridică-te drept, cu brațele în lateral. Lăsați-vă în picioare și așezați mâinile pe podea în fața picioarelor, puțin mai late decât lățimea umerilor.

În timp ce partea superioară a corpului rămâne în această poziție, extindeți genunchii și șoldurile ridicându-vă ușor șoldurile și apoi lovind picioarele înapoi, totul într-o singură mișcare, asumând o poziție de scândură.

De ce alegi? Pierderea în greutate 30 de zile provocare

Cu partea superioară a corpului într-o poziție staționară, săriți înainte cu picioarele, revenind într-o poziție ghemuit. Din ghemuit se ridică drept în sus, întorcându-se la fosta poziție în picioare. Acesta este un reprezentant burpee. De exemplu, puteți face o împingere din poziția de scândură pe care o luați după ghemuit și, de asemenea, puteți sări în timp ce reveniți în poziția în picioare la sfârșitul unei repetări. Shutterstock Scândură Un exercițiu static de eliminare a grăsimilor care nu numai că vă va ajuta să vă topiți câțiva centimetri, ci și să vă consolidați în mod semnificativ miezul - scândura, este o necesitate în acest antrenament de 30 de zile pentru arzătorul de grăsime.

Cu cât efectuați mai mult scândura - cu atât efectul este mai puternic.

Nouă provocare de 30 de zile - pierderea în greutate - Rich și Zen

Există provocarea de pierdere a grăsimilor de 30 de zile mulțime de variante ale scândurii, dar în această provocare de fitness de 30 de zile ar trebui să formați numai scândura din față. Pentru a efectua acest exercițiu, faceți următoarele 6 : Culcați-vă cu fața în jos pe saltea. Ridicați-vă corpul așa cum doriți să faceți o flotare, dar în loc să vă îndreptați brațele, îndoiți-vă brațele și folosiți coatele și antebrațele pentru a vă susține partea superioară a corpului, în timp ce partea inferioară a corpului va fi susținută de picioare cu degetele îndoite la fel ca în cazul flotării.

Aliniți-vă corpul, astfel încât capul, gâtul, umerii, spatele, șoldurile și picioarele să formeze o linie dreaptă naturală care să se potrivească cadrului dvs. Păstrați această poziție atât timp cât o puteți suporta. Puteți crește nivelul de dificultate al scândurii adăugând greutăți pe șolduri sau pe partea inferioară a spatelui sau chiar ridicând un picior sau un braț de pe podea pentru o parte sau pentru toată rep.

provocarea de pierdere a grăsimilor de 30 de zile pierde greutatea înainte de călătorie

Shutterstock Sari ghemuit Jump squat este un exercițiu pliometric care necesită forța ta dinamică. Nu se concentrează numai pe grupele musculare inferioare ale corpului, ci implică și umerii și mușchii spatelui.

provocarea de pierdere a grăsimilor de 30 de zile dua să piardă în greutate rapid în islam

Pentru a face o ghemuit de salt, urmați aceste instrucțiuni 10 : Ridică-te drept, cu picioarele depărtate la lățimea umerilor, cu picioarele îndreptate ușor spre exterior. Îndoiți-vă brațele și așezați palmele împreună formular de rugăciune în fața pieptului. Mutați-vă într-o ghemuit: îndoiți genunchii și coborâți șoldurile până când coapsele sunt paralele cu podeaua. Brațele îndoite ar trebui să fie între genunchi. Verificați pentru a vă asigura că genunchii sunt îndreptați în aceeași direcție cu picioarele.

Folosind partea inferioară a corpului și picioarele, împingeți-vă corpul într-un salt vertical de pe sol, sărind cât mai sus posibil.

The Unknown Trilogy (de)

În același timp, veți dori să vă extindeți brațele deasupra capului, sincronizate cu întregul corp. Pe măsură ce aterizați pe picioare, reveniți imediat la poziția ghemuit. Aceasta este o singură repetare.

Pregătește-te să-ți revendici adevărata energie, greutatea corporală sănătoasă și rezervele interioare abundente de forță vitală, acum!

Shutterstock alpinist Alpiniștii montani, precum burpeele, sunt un exercițiu extrem de eficient de sablare a grăsimilor care implică aproape toate grupele musculare. Pentru a crește intensitatea alpinistilor dvs.

Pentru a efectua corect acest exercițiu, luați notă de aceste instrucțiuni 9 : Dintr-o poziție împingere în sus, așezați mâinile plate pe podea, puțin mai mult decât lățimea ph corp ideal pentru pierderea în greutate. Un picior ar trebui să fie întins în spatele tău, ca în poziția de scândură, în timp ce celălalt este flexat sub partea superioară a corpului.

În timp ce partea superioară a corpului rămâne într-o poziție staționară, alternați pozițiile piciorului împingându-vă șoldurile înapoi și în sus, pe măsură ce extindeți rapid piciorul flexat înapoi și apoi aduceți piciorul din spate înainte spre forma flexată sub corpul dvs.

Câine de pasăre Câinele de pasăre este o celebră poziție de yoga care a câștigat popularitate în exercițiile de dincolo de yoga și, de obicei, se efectuează într-un ritm mai rapid decât yoga. Implică o mulțime de grupuri musculare majore, crescând astfel puterea și promovând echilibrul. Iată cum se face un câine de pasăre 2 : Lăsați-vă în patru, cu mâinile și provocarea de pierdere a provocarea de pierdere a grăsimilor de 30 de zile de 30 de zile ușor depărtați.

Ridicați un braț în fața dvs. Țineți poza o secundă și reveniți la poziția inițială. Repetați, folosind brațul și piciorul opus. Shutterstock Plimbare de mers Plimbarea pe jos este o opțiune excelentă pentru o încălzire sau o întindere dinamică. Acesta vizează în principal corpul inferior și este o modalitate excelentă de a vă tonifica picioarele și șoldurile.

Provocarea arzătorului de grăsime de 30 de zile pentru a-ți sparge obiectivele de slăbire

Pentru a efectua o lovitură de mers pe jos, faceți următoarele 12 : Ridică-te drept, cu brațele în lateral. Fă un mare pas înainte cu piciorul drept și flexează brațul stâng în același timp.

Îndoiți genunchiul drept mai înainte, coborând suficient corpul, astfel încât genunchiul stâng aproape să atingă podeaua.

Nouă provocare de 30 de zile - pierderea în greutate Nouă provocare de 30 de zile - pierderea în greutate În ultimii ani, am scris o multitudine de articole despre un număr mare de subiecte. Dar întotdeauna ajung într-un loc în care vreau să-mi împărtășesc viața.

Redistribuiți-vă greutatea, ridicându-vă pe piciorul drept cu ajutorul piciorului stâng. Îndreptați-vă brațul stâng și relaxați-l pe lateral. Repetați mișcarea, făcând acum pasul cu piciorul stâng.

Pentru a crește provocarea de pierdere a grăsimilor de 30 de zile loviturii de mers pe jos, o puteți efectua mai repede sau puteți utiliza greutăți suplimentare.

Poți să slăbești de pe față Provocarea de 30 de zile Cum să-ți obții grăsimea facială

Dacă aveți tendința de a vă lăsa deoparte, ridicați steagul alb atunci când lucrurile devin mai grele decât vă așteptați, trimiteți-vă într-o călătorie inconștientă de mâncare excesivă - aplicația BetterMe este aici pentru a vă ajuta să provocarea de pierdere a grăsimilor de 30 de zile toate aceste obiceiuri de sabotare în trecut!

Shutterstock Saptamana 1 Prima săptămână a provocării necesită efectuarea a două seturi de 10 repetări ale unui exercițiu pe ambele părți, dacă exercițiul încorporează o mișcare pe o parte; 20 de secunde de scândurăcu repausul de 20 de secunde între seturi și exerciții.

Ziua 1: Burpees 10 × 2plimbare 10 pe ambele părți × 2 Ziua 2: Plank 20 de secunde × 2săritură 10 × 2 Ziua 3: Câine de pasăre 10 pe ambele provocarea de pierdere a grăsimilor de 30 de zile × 2burpees 10 × 2 Ziua 4: D trim înscriere la slimming de munte 10 pe ambele părți × 2săritură 10 × 2 Ziua 5: Plimbare de mers 10 pe ambele părți × 2scândură 20 de secunde × 2 Ziua 6: Burpees 10 × 2alpinist 10 pe ambele părți × 2 Ziua 7: Câine de seroquel xr pierdere în greutate 10 pe ambele părți × 2plimbare 10 pe ambele părți × 2 Shutterstock Săptămâna 2 A doua săptămână a provocării pentru arzătorul de grăsime de 30 de zile necesită efectuarea a două serii de 20 de repetări ale unui exercițiu scândură de 30 de secundecu repausul de 20 de secunde între seturi și exerciții.

Ziua 8: Burpees 20 × 2plimbare 20 pe ambele părți × 2 Ziua 9: Plank 30 de secunde × 2săritură 20 × 2 Ziua Câine de pasăre 20 pe provocarea de pierdere a grăsimilor de 30 de zile părți × 2burpees 20 × 2 Ziua Alpinist de munte 20 pe ambele părți × 2sărituri în gheață 20 × 2 Ziua Plimbare de mers 20 pe ambele părți × 2scândură 30 de secunde × 2 Ziua Burpees 20 × 2alpinist 20 pe ambele părți × 2 Ziua Câine de pasăre 20 pe ambele părți × 2plimbare 20 pe ambele părți × 2 Shutterstock Săptămâna 3 A treia săptămână a provocării pentru arzătorul de grăsime de 30 de zile necesită efectuarea a două seturi de 30 de repetări ale unui exercițiu scândură de 40 de secundecu repausul de 20 de secunde între seturi și exerciții.

Ziua Burpees 30 × 2plimbare 30 pe ambele părți × 2 Ziua Plank 40 de secunde × 2săritură 30 × 2 Ziua Câine de pasăre 30 pe ambele părți × 2burpees 30 × 2 Ziua Alpinist de munte 30 pe ambele părți × 2sărituri în salt 30 × 2 Ziua Plimbare de mers 30 pe ambele părți × 2scândură ajuta familia mea să piardă în greutate de secunde × 2 Ziua Burpees 30 × 2alpinist 30 pe ambele părți × 2 Ziua Câine de pasăre 30 pe ambele părți × 2plimbare 30 pe ambele părți × 2 Shutterstock Săptămâna 4 A patra săptămână a provocării de 30 de zile pentru arzătorul de grăsime necesită efectuarea a două seturi de 40 de repetări ale unui exercițiu scândură de 50 de secundecu repausul de 20 de secunde între seturi și exerciții.

Ziua Burpees 40 × 2plimbare 40 pe ambele părți × 2 Ziua Plank 50 de secunde × 2săritură 40 × 2 Ziua Câine de pasăre 40 pe ambele părți × 2burpees 40 × 2 Ziua Alpinist de munte 40 de ambele părți × 2sărituri în salt 40 × 2 Ziua Plimbare de mers 40 pe ambele părți × 2scândură 50 de secunde × 2 Ziua Burpees 40 × 2alpinist 40 pe ambele părți × 2 Ziua Câine de pasăre 40 pe ambele părți × 2plimbare 40 pe ambele părți × 2 Shutterstock Săptămâna 5 A cincea săptămână a provocării pentru arzătorul de grăsime de 30 de zile, ultima, necesită efectuarea unui set de 10 repetări ale fiecărui exercițiu scândură de 1 minut care a fost implicat în această provocare, cu repausul de 20 de secunde între exerciții.

Poți pierde în greutate de pe față.

Ziua Burpees 10scândură 1 minutjump squat 10alpinist 10 pe fiecare partecâine de pasăre 10 pe fiecare parteplimbare 10 pe fiecare parte Ziua Burpees 10scândură 1 minutjump squat 10alpinist 10 pe fiecare partecâine de pasăre 10 pe fiecare parteplimbare 10 pe fiecare parte Sfaturi nutriționale pentru o provocare de 30 de zile pentru arzătorul de grăsime O provocare de 30 de zile pentru arzătorul de grăsime este în sine o modalitate uimitoare de a pierde câteva kilograme în exces, dar dacă urmați și un plan nutrițional sănătos și consumați mai puține calorii decât ardeți 4rezultatul va fi și mai impresionant.

Puteți crea propriul dvs. Așadar, iată câteva sfaturi despre dietă care vă vor ajuta să vă ajustați dieta în mod corect și, eventual, să dublați sau chiar să triplați provocarea de pierdere a grăsimilor de 30 de zile provocării arzătorului de grăsime de 30 de zile: Mănâncă mai multe fructe și legume Sunt bogate în fibre și în micronutrienți esențiali, contribuind la pierderea în greutate și promovând o sănătate îmbunătățită 1.

Shutterstock Mănâncă grăsimi sănătoase Încercați să înlocuiți grăsimile nesănătoase saturate și trans cu grăsimi nesaturate sănătoase, care pot fi găsite în pește, avocado, nuci și în uleiurile de floarea soarelui, nucă de cocos, cânepă și măsline 7.

provocarea de pierdere a grăsimilor de 30 de zile 35 kg pierdere în greutate

A se păstra departe de alimentele foarte procesate Alimentele procesate sunt alimente care au fost modificate într-un fel în timpul preparării.

Nu toate alimentele procesate sunt rele pentru dvs.

Ațiputeafiinteresat