Pierde patinaj de greutate

Pierde 5 kilograme patinând linii

Patina pe gheață Drumul tău spre slăbit

Pierde patinarea de 5 kilograme Cum să slăbești 5 kilograme de patinaj? Ei bine, această postare conține o propunere pentru asta.

pierde patinaj de greutate

Planul este simplu: Skate suficient pentru pierde cinci kilograme de grăsime într-un timp rezonabil. Ca în toate scopurile bune de schimb, cel mai rău este să începi.

Pe margine: Fără a merge la extremul gorging pe junk food, un pic supraponderal nu dăunează nimănui, Este chiar recomandat atunci când aveți grijă de probleme de sănătate temporare. Situația inițială pentru a slăbi patinarea Cât timp avem de patinat în timpul săptămânii?

pierde patinaj de greutate

Dacă răspunsul la aceste întrebări este pozitiv, stabilim planul de atac trei faze. Faza I: Scopul de a arde jumătate de kilogram de grăsime într-o săptămână Trebuie să luăm în considerare faptul că o jumătate de kilogram de grăsime este aproximativ echivalentă cu un consum de 3.

Cu alte cuvinte, o persoană cu greutate medie ar avea nevoie de 6 ore de patinaj la această viteză pentru a arde jumătate de kilogram de grăsime.

pierde patinaj de greutate

Și întrucât întotdeauna ne oprim și ne oprim, putem rezerva un total de 2 ore de când punem patinele până când le scoatem și mai mult sau mai puțin vom patina o oră. Faza II: Scopul este de a arde kcal în timp ce patinați Am luat!

Sportul se joacă - Pas de patinaj cu deplasare

Am slăbit o jumătate de kilogram în greutate într-o săptămână. Acum, trebuie să dragons den senzația de slăbire cel puțin sincer cu tine: am patinat cu adevărat șase ore cu un ritm bun?

Am făcut doar aproximativ de minute de patinaj mai mult sau mai puțin sub un soare aprins care ne-a făcut să pierdem un litru de lichid?

  • Grăsime care arde jeleu
  • Msm beneficii de scădere în greutate

Oricare ar fi cauza, dacă ai patinat zilnic timp de o săptămână fără să-ți schimbi obiceiurile alimentare, vei fi slăbit, deși în funcție de intensitate ai pierdut doar lichide și nu grăsimi.

În orice caz, pentru sentimentul că a atins un obiectiv, detaliul dacă este într-adevăr gras sau nu nu contează, deoarece obiectivul fazei I este pierde patinaj de greutate te miști și să începi să creezi o rutină. Faza II constă în menținerea acestei rutine și stabilirea unui alt obiectiv: arde kcal patinând în fiecare zi.

Noul nostru obiectiv este tradus astfel: Pentru a arde kcal trebuie să patinăm la o anumită viteză și cu un efort moderat timp de 40 de minute.

pierde patinaj de greutate

Asta dacă suntem din grămadă și cântărim în jur de 75 kg Acum marchăm un Traseu de kilometri și ne propunem să o călătorim în 40 de minute. Acesta este deja un antrenament aproape clasic în care ne putem pierde patinaj de greutate cu ușurință rezultatele pe hârtie sau cu o aplicație mobilă gratuită. Dacă obținem o medie de kcal arși zilnic pe parcursul unei săptămâni de 6 zile a 7-a pentru odihnăîn trei săptămâni am fi pierde patinaj de greutate un kilogram de grăsime.

pierde patinaj de greutate

Acest lucru poate fi tradus sau nu în greutate. Faza III: Scopul de a patina 6 zile pe săptămână timp de 3 luni Acum este vorba despre menținerea și pierde patinaj de greutate rezistenței și forței a corpului.

Ca întotdeauna, obiectivele autoimpuse sunt un bun motivator să continuăm pe cale, atâta timp cât nu obsedăm de ele și ne pedepsim când nu ajungem la ele.

  • 90 kg la pierderea în greutate de 60 kg
  • Pierdere în greutate dr stockbridge ga

Și acum, să fantezăm un pic cu numere despre ceea ce am putea realiza prin a fi în concordanță cu antrenamentul regulat. Pentru un calcul grosier al calorii arse cu o oră de patinaj în funcție de greutatea și viteza persoanei, o masă mică: Greutate.

pierde patinaj de greutate

Ațiputeafiinteresat