Clubbells pentru pierderea în greutate, La mujer duende (es)

Arhive Blog - Pagina 5 din 16 - Încredere și putere I Kettlebell, un antrenament funcțional în grup

A se vedea, de asemenea ,: Istoria antrenamentului fizic și fitness O barbell și un kettlebell cu încărcare timpurie a plăcilor Genealogia ridicării poate fi urmărită până la începutul istoriei înregistrate, unde fascinația umanității pentru abilitățile fizice poate fi găsită printre numeroase scrieri antice.

În multe triburi preistorice, ei ar avea o stâncă mare pe care ar încerca să o ridice, iar primul care a ridicat-o și-ar înscrie numele în piatră.

Astfel de roci au fost găsite în castelele grecești și scoțiene. Antrenamentul progresiv de rezistență datează cel puțin din Grecia Anticăcând legenda spune că luptătorul Milo din Croton s-a antrenat purtând un vițel nou-născut pe spate în fiecare zi până când a crescut complet. Un alt grec, medicul Galena descris exerciții de antrenament de forță folosind halterele o formă timpurie de gantere în secolul al II-lea.

clubbells pentru pierderea în greutate fat burner best brand

Sculpturile grecești antice descriu, de asemenea, fapte de ridicare. Greutățile erau, în general, pietre, dar mai târziu au dat loc ganterelor.

clubbells pentru pierderea în greutate adderall ajută la arderea grăsimilor

Gantera a fost alăturată cu bara în ultima jumătate a secolului al XIX-lea. Primele bile aveau globuri goale care puteau fi umplute cu nisip sau cu plumbdar până la sfârșitul secolului acestea erau înlocuite cu bara de încărcare a plăcilor folosită în mod obișnuit astăzi.

Ulterior, a devenit popular în secolul al XIX-lea și a revenit recent sub forma clubbell. Halterofilia a fost introdusă pentru prima dată în cadrul Jocurilor Olimpice din Jocurile Olimpice de la Atena din ca parte a atletismului și a fost recunoscută oficial ca fiind propriul său eveniment în Greutate de formare a devenit din ce în ce mai populare în aniidupă lansarea filmului culturism de pompare de fieriar popularitatea ulterioară a Arnold Schwarzenegger.

De la sfârșitul anilorun număr tot mai mare de femei au început antrenamentul cu greutăți; în prezent, aproape una din clubbells pentru pierderea în greutate femei din SUA se angajează în mod regulat la antrenamente cu greutăți. Principii de baza Articol principal: Antrenament de forță O femeie care face antrenamente cu greutăți la un club pierde greutatea folosind mintea ta sănătate, cu antrenorul în picioare în spatele ei.

clubbells pentru pierderea în greutate pot să pierd greutatea pe soia

Principiile de bază ale antrenamentului cu greutăți sunt în esență identice cu cele ale antrenamentului de forță și implică o manipulare a numărului de repetări repetăriseturi, tempo, tipuri de exerciții și greutate mutate pentru a provoca creșteri dorite în rezistență, rezistență și dimensiune. Combinațiile specifice de repetări, seturi, exerciții și greutăți depind de obiectivele individului care efectuează exercițiul. În plus față de principiile de bază ale antrenamentului de forțăo altă considerație adăugată de antrenamentul cu greutăți este echipamentul utilizat.

Tipurile de echipamente includ bilegantere, clopote, scripete și stive sub formă de mașini de greutate și greutatea proprie a corpului în cazul chin-up-urilor și flotărilor.

Diferite tipuri de greutăți vor oferi diferite tipuri de rezistență și adesea aceeași greutate absolută poate avea greutăți relative diferite, în funcție de tipul de echipament utilizat. De exemplu, clubbells pentru pierderea în greutate a 10 kilograme folosind o halteră necesită uneori mai multă forță decât deplasarea a 10 kilograme pe un teanc de greutate dacă se utilizează anumite aranjamente ale scripetelor. În alte cazuri, stiva de greutate poate necesita mai multă forță decât greutatea echivalentă a ganterei datorită cuplului sau rezistenței suplimentare în mașină.

În plus, deși pot afișa aceeași grămadă de greutate, mașini diferite pot fi mai grele sau mai ușoare în funcție de numărul de scripete și de aranjamentele lor.

GirlPower din trecut, Pudgy - continuarea

Neutilizarea unei forme bune în timpul unui set de antrenament poate duce la accidentare sau la neîndeplinirea obiectivelor de antrenament.

Dacă grupul muscular dorit nu este suficient provocat, pragul de suprasarcină nu este atins niciodată și mușchiul nu câștigă în forță. Siguranță Antrenamentul cu greutăți este o formă sigură de exerciții fizice atunci când mișcările sunt controlate și definite cu atenție. Cu toate acestea, la fel ca în cazul oricărei forme de exercițiu, executarea necorespunzătoare și nerespectarea măsurilor de precauție adecvate pot duce la rănire.

Arhive Blog - Pagina 5 din 16 - Încredere și putere I Kettlebell, un antrenament funcțional în grup

Dacă este rănit, se recomandă recuperarea completă înainte de a începe din nou să antreneze greutatea sau va avea clubbells pentru pierderea în greutate rezultat o vătămare mai mare. Menținerea clubbells pentru pierderea în greutate forme adecvate O halteră pe jumătate ghemuit. Menținerea clubbells pentru pierderea în greutate adecvate este unul dintre mulți pași pentru a efectua perfect o anumită tehnică.

Forma corectă în antrenamentul cu greutăți îmbunătățește forța, tonusul muscular și menținerea unei greutăți sănătoase. O formă adecvată va preveni orice tulpini sau fracturi.

Când exercițiul devine dificil spre sfârșitul setului, există tentația de a trișa, adică de a folosi o formă slabă pentru a recruta alte grupe musculare pentru a ajuta efortul.

Evitați greutatea mare și mențineți numărul de repetări la minimum. Acest lucru poate muta efortul către mușchi mai slabi, care nu suportă greutatea. De exemplu, ghemuitul și deadlift-ul sunt utilizate pentru a exercita cei mai mari mușchi din corp - mușchii picioarelor și fesierilor - deci necesită o greutate substanțială.

Începătorii sunt tentați să-și rotunjească spatele în timp ce efectuează aceste exerciții. Relaxarea erectoarelor coloanei vertebrale care permite rotirea spatelui inferior poate provoca forfecarea în vertebrele coloanei lombare, afectând potențial discurile spinale. Întindere și încălzire Antrenorii de greutate petrec de obicei 5 până la 20 de minute încălzindu- și mușchii înainte de a începe un antrenament.

Este obișnuit să se întindă întregul corp pentru a crește flexibilitatea generală ; mulți oameni întind doar zona lucrată în acea zi. S-a observat că întinderea statică poate crește riscul de rănire datorită efectului său analgezic și a deteriorării celulare cauzate de acesta.

O rutină adecvată de încălzire, cu toate acestea, s-a dovedit a fi eficientă în minimizarea șanselor de rănire, mai ales dacă acestea se fac cu aceleași mișcări efectuate în exercițiul de ridicare a greutăților. Când este încălzit corespunzător, elevatorul va avea mai multă forță și rezistență, deoarece sângele a început să curgă către grupele musculare.

Respiraţie În antrenamentul cu greutăți, la fel ca în majoritatea formelor clubbells pentru pierderea în greutate exercițiu, există tendința ca modelul de respirație să se adâncească.

Acest lucru ajută la satisfacerea cerințelor crescute de oxigen.

  • Culturism Partea 1 Partea 2 Unul dintre cele mai eficiente exerciții pentru pierderea grăimii și câștigarea mușchilor de calitate ete repetarea ridicată curată și mucită.
  • Istoria instruirii și ridicării greutății by Paul Rogers Share on Facebook Share on Twitter Modul în care evoluția greutății a evoluat Având în vedere istoria războaielor și a conflictelor din cei

Ținerea respirației sau respirația superficială este evitată, deoarece poate duce la lipsa de oxigen, trecerea sau creșterea tensiunii arteriale. În general, tehnica de respirație recomandată este de a inhala clubbells pentru pierderea în greutate scăderea greutății porțiunea excentrică și a expira atunci când ridicați greutatea porțiunea concentrică. Cu toate acestea, poate fi recomandat și inversul, inhalarea la ridicare și expirarea la coborâre. Unii cercetători afirmă că există puține diferențe între cele două tehnici în ceea ce privește influența lor asupra ritmului cardiac și a tensiunii arteriale.

De asemenea, se poate recomanda ca un ridicator de greutate să respire pur și simplu într-un mod care se simte potrivit. Respirația profundă poate fi recomandată în mod special pentru ridicarea greutăților grele, deoarece ajută la generarea de presiune intraabdominală care poate contribui la întărirea posturii elevatorului și, în special, a nucleului acestora. În anumite situații, un antrenor poate recomanda efectuarea manevrei valsalva în timpul exercițiilor care pun o sarcină pe coloana vertebrală.

Arhive Blog - Pagina 5 din 16 - Încredere și putere I Kettlebell, un antrenament funcțional în grup GirlPower din trecut, Pudgy - continuarea Pudgy Stockton, o super femeie puternică din epoca de argint a culturismului. Iată o continuare a secțiunii anterioare. În scrierile sale, cel mai mare jurnal al genului său din epocă, puternic și v. Experiența Clubbell Am participat la cursul demonstrativ Clubbell de la Gym Corvin, unde am reușit să vedem lumea Clubbell sub îndrumarea lui Péter Patkó. Simpatizez cu dispozitivul de ceva vreme, care este de fapt o smucitură de fier.

Manevra vasalva constă în închiderea traheei și strângerea mușchilor abdominali ca expirând și este efectuată în mod clubbells pentru pierderea în greutate și inconștient de majoritatea oamenilor atunci când aplică o forță mare.

Acesta servește la rigidizarea abdomenului și a trunchiului și ajută mușchii spatelui și coloana vertebrală să susțină greutatea mare. Deși crește pe scurt tensiunea arterială, este totuși recomandat de experți în haltere, cum ar fi Rippetoe, deoarece riscul de accident vascular cerebral prin anevrism este mult mai mic decât riscul unei leziuni ortopedice cauzate de rigiditatea inadecvată a trunchiului.

Hidratare Ca și în cazul altor sporturi, antrenorii de greutate ar trebui să evite deshidratarea pe tot parcursul antrenamentului, consumând suficientă apă.

Antrenament de forță circulară

Acest lucru este valabil mai ales în medii fierbinți sau pentru cei cu vârsta peste 65 de ani. Unii antrenori de atletism îi sfătuiesc pe sportivi să bea aproximativ 7 uncii de fluid imperial ml la fiecare 15 minute în timpul exercițiilor și aproximativ 80 uncii de fluid imperial 2,3 l pe tot parcursul zilei. Cu toate acestea, se poate face o determinare mult mai precisă a cantității de lichid necesare prin efectuarea unor măsurători adecvate ale greutății înainte și după o sesiune de clubbells pentru pierderea în greutate tipice, pentru a determina cât de mult lichid se pierde în timpul antrenamentului.

Cea mai mare sursă de pierdere de lichid în timpul exercițiului este prin transpirație, dar atâta timp cât aportul de lichid este aproximativ echivalent cu rata transpirației, nivelurile de hidratare vor fi menținute.

În majoritatea circumstanțelor, băuturile sportive nu oferă un beneficiu fiziologic față de apă în timpul antrenamentelor cu greutăți. Cu toate acestea, exercițiile de intensitate ridicată, pentru o durată continuă de cel puțin o oră, pot necesita reaprovizionarea electroliților pe care o băutură sportivă le poate oferi.

Hidratarea insuficientă poate provoca clubbells pentru pierderea în greutate, durere sau crampe musculare. Urina persoanelor bine hidratată ar trebui să fie aproape incoloră, în timp ce o culoare galben intens este în mod normalun semn de hidratare insuficientă.

Produse similare

Evitarea durerii Un exercițiu trebuie oprit clubbells pentru pierderea în greutate se simte o durere marcată sau bruscă, pentru a preveni rănirea ulterioară.

Cu toate acestea, nu toate disconfortele indică rănirea. Exercițiile de antrenament cu greutăți sunt scurte, dar foarte intense și mulți oameni nu sunt obișnuiți cu acest nivel de efort.

Accentul trebuie să fie o formă adecvată, nu cantitatea de greutate ridicată. Disconfortul poate apărea din alți factori. Persoanele care efectuează un număr mare de repetări, seturi și exerciții pentru fiecare grup muscular pot experimenta o senzație de arsură în mușchii lor.

Oboseala musculară adevărată este experimentată ca o pierdere de putere a mușchilor din cauza lipsei de ATP, a energiei folosite de corpul nostru sau a unei pierderi marcate și incontrolabile de forță într-un mușchi, care rezultă din sistemul nervos unitatea motoriemai degrabă decât din fibrele musculare în sine.

Oboseala neuronală extremă poate fi experimentată ca insuficiență musculară temporară.

Interesant

Unele programe de antrenament cu greutăți, cum ar fi antrenamentul de rezistență metabolică, caută în mod activ eșecul muscular temporar; dovezile care susțin acest tip de instruire sunt mixte în cel mai bun caz. Cu toate acestea, indiferent de programul lor, majoritatea sportivilor angajați în antrenamente cu greutate de mare intensitate vor avea insuficiență musculară în timpul regimurilor lor.

Începătorii sunt sfătuiți să construiască încet la un program de antrenament cu greutăți. Persoanele neinstruite pot avea unii mușchi care sunt relativ mai puternici decât alții; cu toate acestea, poate rezulta o vătămare dacă într-un anumit exercițiu mușchiul primar este mai puternic decât mușchii săi stabilizatori. Construirea lentă le permite mușchilor să-și dezvolte punctele forte corespunzătoare unul față de celălalt. Acest lucru poate ajuta, de asemenea, la reducerea durerii musculare întârziate.

Un început brusc al unui program intens poate provoca dureri musculare semnificative. Mușchii neexercitați conțin legături care sunt rupte în timpul exercițiilor intense.

clubbells pentru pierderea în greutate mâncăruri de la m s

Un regim de exerciții de flexibilitate ar trebui implementat înainte și după antrenamente. Deoarece antrenamentul cu greutăți exercită o mare presiune asupra mușchilor, este necesar să vă încălziți corect. Intinderea cinetică înainte de antrenament și întinderea statică după aceea sunt o parte cheie a flexibilității și prevenirii rănilor. Alte precauții Clubbells pentru pierderea în greutate începe un program intensiv de antrenament fizic este sfătuit de obicei să consulte un medicdin cauza unei posibile inimă nedetectată sau a altor afecțiuni pentru care o astfel de activitate este contraindicată.

Exerciții precum presiunea pe bancă sau ghemuitul în care o ridicare eșuată poate duce la blocarea ascensorului sub greutate se efectuează în mod normal în interiorul unui rack electric sau în prezența unuia sau mai multor clubbells pentru pierderea în greutatecare pot readuce în siguranță barba dacă antrenorul de greutate nu poate face acest lucru.

În plus față de spotters, cunoașterea formei adecvate și utilizarea barelor de siguranță pot parcurge un drum lung pentru a împiedica un elevator să sufere răni din cauza unei repetări eșuate. Echipament Antrenamentul cu greutăți necesită, de obicei, diferite tipuri de echipamente, dar cel mai frecvent ganterebile și mașini de greutate.

Diverse combinații de exerciții specificegreutăți și mașini permit cursanților să-și exercite corpul în numeroase moduri.

clubbells pentru pierderea în greutate fat burn artilya

Greutati gratis Greutăți libere includ ganterehalteremedicina de bilesandbells și kettlebells. Spre deosebire de aparatele de greutateacestea nu constrâng utilizatorii la mișcări specifice, fixe și, prin urmare, necesită mai mult efort din partea mușchilor stabilizatori ai individului.

Se susține adesea că exercițiile de greutate liberă sunt superioare tocmai din acest motiv. De exemplu, acestea sunt recomandate jucătorilor de golf, deoarece golful este un exercițiu unilateral care poate rupe echilibrul corpului, necesitând exerciții pentru a menține echilibrul în mușchi.

clubbells pentru pierderea în greutate greutatea poate ajuta la arderea grăsimilor

Unele exerciții libere de greutate pot fi efectuate în timp ce stați sau stați întins pe o minge de exerciții. Masini de greutate Stiva de greutate de la o mașină de cablu. Există o serie de aparate de greutate care se găsesc în mod obișnuit în sălile de fitness din cartier.

Mașina Smith este o bară care este constrânsă la mișcare verticală.

Ațiputeafiinteresat