Calculul macrocomenzilor mele pentru pierderea de grăsimi. Carbohidrati dieta

Macrocomenzi dietetice Keto Cum să le calculați

Formați macrocomenzi în 3 secunde sau mai puțin!

Gânduri finale În timp ce poate părea intimidant la început, numărarea macro-urilor este o practică obișnuită în rândul dieterilor, culturistilor și consumatorilor conștienți de sănătate. Nu numai că poate crește pierderea în greutate și poate spori creșterea musculară, dar poate îmbunătăți, de asemenea, calitatea generală a dietei tale și poate promova responsabilitatea.

Consumul echilibrului corect de macronutrienți poate avea un impact semnificativ asupra rezultatelor, indiferent dacă este vorba de pierderea de grăsime, creșterea musculară sau menținerea greutății. Ceea ce vreau să faceți acum este să luați un calculator, precum și un pix și hârtie, pentru că vom afla cât de multe calorii aveți nevoie într-o zi, precum și defalcarea macronutrienților dvs.

Sunteți gata să vă dați seama de câte macro-uri aveți nevoie? Citiți pentru tot ceea ce trebuie să știți despre cum să numărați macro-urile și dacă poate fi sau nu o strategie eficientă pentru a vă îmbunătăți dieta. Ce sunt macro-urile? Macronutrienții pot fi clasificați în trei grupe principale: proteine, grăsimi și carbohidrați.

Care sunt macronutrienții?

În comparație cu micronutrienții cum ar fi vitaminele și mineraleleconsumăm cantități mult mai mari de macronutrienți în dietă. Aceste alimente se găsesc într-o varietate de surse și este necesar un anumit raport pentru a promova sănătatea și a optimiza creșterea. Similar cu numărarea caloriilor, mulți oameni urmează un plan de dieta macros, care implică calcularea și urmărirea cantității de proteine, grăsimi și carbohidrați din dieta dvs.

Cum să numărați macro-urile Există mai multe metode și strategii diferite disponibile pentru a număra macro-urile.

Carbohidrati dieta Dieta carbohidrati. Carbohidrati dieta Popcorn. Dieta fara carbohidrati sau low-carb este o dieta care minimizeaza aportul de glucide carbohidrati si se bazeaza in mare parte pe grasimi si proteine. Dieta fără carbohidrați se concentrează asupra proteinelor și grăsimilor. Dieta fara carbohidrati: meniul pentru o saptamana Luni.

Iată câțiva pași simpli pe care îi puteți urma pentru a începe. Calculați nevoile de calorii Înainte de a determina nevoile dvs.

câte kilojoules ard să piardă în greutate

Pentru a face acest lucru, ar trebui să începeți prin a calcula rata metabolică bazală, care este numărul de calorii de care corpul trebuie să funcționeze, fără a include activități fizice sau exerciții fizice. Există o mulțime de calculatoare online pe care le puteți utiliza pentru a vă da seama de nevoile dvs.

Ghid de progresie Leangains

Alternativ, calculul macrocomenzilor mele pentru pierderea de grăsimi utiliza următoarea ecuație pentru a determina numărul de calorii pe care corpul dvs. Sedentar: x 1,2 exercițiu foarte limitat Ușor activ: x 1.

Dacă speri să-ți menții greutatea, acesta este numărul de calorii pe care ar trebui să urmărești să le consumi din surse alimentare în fiecare zi.

Grăsimi care ard efecte secundare ale capsulei Care capsulei secundare Arzătoare de grăsimi au, de asemenea, tendința de a avea efecte secundare suplimentare și a tensiunii arteriale, de asemenea, Acestea ar putea include, de asemenea, îmbunătățită și un puls rapid. În ciuda riscurilor și a alternativelor, cum ar fi anumite alimente care ard grăsimile, milioane de oameni continuă să folosească. Grăsimi care ard efecte secundare ale capsulei din proprie experienta.

Dacă doriți să pierdeți sau să creșteți în greutate, puteți adăuga sau scădea calorii din acest număr pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele. Determinați cerințele de macronutrienți Acum, după ce v-ați dat seama de câte calorii aveți nevoie pe zi, este posibil să vă întrebați: care ar trebui să fie macros-urile mele? Acest lucru poate varia destul de mult în funcție de obiectivele dvs.

pierderea în greutate imediat după naștere

Cu toate acestea, aceste orientări pot fi diferite pentru modele de dietă specifice, inclusiv pentru dietele cu conținut scăzut de carbohidrați sau ketogenici. Macro-urile dvs. Pentru a calcula numărul de grame de proteine, grăsimi sau glucide pe care calculul macrocomenzilor mele pentru pierderea de grăsimi trebui să le consumi zilnic, mai întâi multiplică numărul de calorii de care ai nevoie în funcție de procentul necesar pentru fiecare macronutrient.

De exemplu, dacă vizați zilnic 2. În continuare, împărțiți numărul de calorii la numărul de calorii pe gram pentru fiecare macronutrient.

Dieta carbohidrati

Proteinele și carbohidrații conțin patru calorii pe gram, în timp ce grăsimea conține nouă. Porniți urmărirea admisiei După ce ați aflat câte grame de proteine, grăsimi și carbohidrați aveți nevoie zilnic, este timpul să începeți să vă urmăriți aportul. Găsiți un calculator pentru macros sau o aplicație pentru macro care funcționează pentru dvs. Asigurați-vă că citiți cu atenție eticheta ingredientelor alimentelor preferate, astfel încât să puteți estima cu exactitate dimensiunile corespunzătoare ale porțiunilor.

  1. Bazându-vă pe macronutrienți macroutilizați în mod obișnuit de persoanele care doresc să slăbească sau să câștige masa musculară, vă poate ajuta să atingeți o varietate de obiective de sănătate.
  2. CUM SĂ NUMĂRAȚI MACRO-URILE PENTRU A VĂ ATINGE OBIECTIVELE - - FITNESS -
  3. Abs pentru a pierde grăsimea buricului

Utilizarea unei scări de alimente digitale este o altă opțiune pentru a vă asigura că vă urmăriți corect aportul de nutrienți.

Acest lucru poate fi util în special pentru măsurarea macro-urilor pentru culturism sau pentru urmărirea macro-keto-urilor, deoarece vă ajută să determinați mai exact aportul. Beneficii pentru sănătate Numărarea macro-urilor poate fi legată de mai multe beneficii impresionante pentru sănătate.

midland mi pierdere în greutate

Iată câteva dintre principalele motive pentru care poate doriți să luați în considerare eliminarea calculatorului și urmărirea aportului de macronutrienți. Crește pierderea în greutate Urmărirea macro-urilor pentru pierderea în greutate poate fi o strategie incredibil de eficientă.

Nu numai că vă poate ajuta să vă faceți mai conștienți de ce alimente sunt în dieta dvs.

Cum se calculează macro-urile pentru Keto

În mod similar, aderarea la macrocometele de dieta keto recomandate vă poate transforma corpul în cetoză, o stare metabolică care vă obligă celulele să înceapă să ardă grăsimi pentru combustibil în loc de zahăr pentru a promova pierderea în greutate.

Susține creșterea mușchilor Monitorizarea macro-urilor pentru culturism este o strategie comună în rândul celor care doresc să îmbunătățească creșterea și rezistența musculară. Acest lucru se datorează faptului că anumiți nutrienți joacă un rol cheie în repararea țesuturilor și în formarea mușchilor, inclusiv proteine. Odată cu creșterea consumului caloric, mulți culturisti contează și macrocomenzi pentru tăiere pentru a ajuta la scăderea grăsimii corporale, la creșterea țesutului muscular slab și la îmbunătățirea compoziției corpului.

Îmbunătățește calitatea generală a dietei De multe ori dietele se concentrează exclusiv pe consumul de calorii fără a lua în considerare valoarea nutrițională.

pierdeți în greutate peste 4 luni

Cu toate acestea, atunci când numărați macrocomenzi, alegeți alimente întregi cu densitate de nutrienți vă poate face mult mai ușor să vă satisfaceți alocarea zilnică pentru proteine, grăsimi și carbohidrați. Bucurarea de o varietate de ingrediente sănătoase ca parte a unei diete echilibrate poate îmbunătăți calitatea dietei dvs.

Promovează responsabilitatea Numărarea macro-urilor dvs.

pierde greutatea după hgh

Pentru cei care se luptă cu gustarea frecventă sau pășunatul pe parcursul zilei, urmărirea a tot ceea ce mâncați poate face mai ușor să vă respectați obiectivele și să deveniți mai conștienți de ceea ce aveți de fapt.

Surse de hrana Fie că doriți să pierdeți în greutate, să dezvoltați mușchi sau să stimulați arderea grăsimilor, umplerea alimentației cu macro-uri sănătoase este crucială atunci când vă îndepliniți obiectivele.

How to Creat a macro in Excel -- Use of VBA in Excel

Iată câteva dintre cele mai bune surse alimentare pentru fiecare macronutrient. Proteină Carne: vită, miel, capră, bizon Păsări de curte: pui, curcan, rață, gâscă Fructe de mare: somon, macrou, ton, hamsii, sardine Ouă: albusuri si galbenusuri de ou leguminoasele: fasole, linte, năut, mazăre Lactate: lapte, brânză, iaurt Alte: tempeh, natto, calculul macrocomenzilor mele pentru pierderea de grăsimi nutritivă Gras Nuci: migdale, nuci, fistic, nuci de macadamia seminte: seminte de chia, seminte de canepa, seminte de in, seminte de dovleac Uleiuri de gătit: ulei de măsline, ulei de nucă de cocos, ulei de avocado, unt hrănit cu iarbă Alte: avocado, ciocolată neagră, pește gras Carbohidrați Fructe: mere, banane, portocale, piersici, prune, fructe de pădure Legume: ardei gras, roșii, dovlecel, conopidă, morcovi Rădăcinoase: cartofi dulci, cartofi, iaurturi, taro Cereale integrale: quinoa, cuscus, orez, ovăz, orz, hrișcă Riscuri și efecte secundare Deși numărarea macro-urilor poate fi cu siguranță utilă, există și unele dezavantaje și riscuri de luat în considerare.

Câți carbohidrați să mănânci în dieta Keto?

De exemplu, deși poate îmbunătăți calitatea generală a alimentației dvs. Minimizarea consumului de alimente procesate și prioritizarea în schimb a alimentelor sănătoase, bogate în nutrienți este absolut esențială pentru optimizarea dietei și sănătății tale.

Numărarea macro-urilor poate fi, de asemenea, mai consumatoare de timp și mai puțin flexibilă decât alte modele de alimentație. În funcție de cât de strict sunteți cu dieta dvs.

Ațiputeafiinteresat